Monday, May 13, 2019

Bout of Books 25 [Days 1-4 Progress]


To sign up for Bout of Books, go here. It's a low pressure readathon and I love participating. I'm an expert once again, so I will be encouraging as many readers as I can :) To see my TBR and goals for BOB, see my TBR and Goals post.

[DAY 1 PROGRESS]
The Wicked King by Holly Black - started at 63%, ended at 100% (3 hr 49 min)
Serious Moonlight by Jenn Bennett - started at 21%, ended at 22% (4 pages)
Sadie by Courtney Summers - started at 0%, ended at 12% (57 min)

DAILY TOTAL: 4 pages + 4 hr 46 min // 1 book finished
READATHON TOTAL: 4 pages + 4 hr 46 min // 1 book finished

READING UPDATE: 10PM Today was kind of a little hectic and I was zoning out a lot trying to work on college. I did finish the audio book for The Wicked King (spoiler alert: 5 stars!) and started the audio for Sadie. I will probably read a little of Serious Moonlight in bed here in a few minutes. I popped into the chat as well, so I am 2 for 2 on goals.
------------------------------------------
[DAY 2 PROGRESS]
Serious Moonlight by Jenn Bennett - started at 22%, ended at 24% (8 pages)
Sadie by Courtney Summers - started at 12%, ended at 20% (38 min)

DAILY TOTAL: 8 pages + 38 min // 0 books finished
READATHON TOTAL: 12 pages + 5 hr 24 min
------------------------------------------
[DAY 3 PROGRESS]
Serious Moonlight by Jenn Bennett - started at 24%, ended at 36% (51 pages)

DAILY TOTAL: 51 pages // 0 books finished
READATHON TOTAL: 63 pages + 5 hr 24 min

READING UPDATE: 7AM Yesterday was a little hectic and I didn't get much read. I ran a few sprints and will be again today over on my twitter @sjanee11. I need to catch up on college today, so I am unsure of how much I will be able to read.
------------------------------------------
[DAY 4 PROGRESS]
Serious Moonlight by Jenn Bennett - started at 36%, ended at 46% (43 pages)
Sadie by Courtney Summers - started at 20%, ended at 45% (2 hr 27 min)

DAILY TOTAL: 43 pages + 2 hr 27 min // 0 books finished
READATHON TOTAL: 106 pages + 7 hr 51 min

READING UPDATE: 7AM As expected, I didn't get a whole lot of reading done yesterday. Honestly today might be more of the same because I have to stay on task for my class. I may run a few sprints today.


No comments: